Objavljen Javni natječaj za intervenciju 58.1.B.01. – INVWINE – ULAGANJA

Autor:

inkubatori vpz

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Javni natječaj za podnošenje zahtjeva za potporu iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. za intervenciju “ 58.1.b.01. – INVWINE – Ulaganja“.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi navedeni su u članku 22. Pravilnika o provedbi intervencija iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. (Narodne novine br. 140/2023, 152/2023, 69/2024 i 5/2025).  Detaljan prikaz troškova za prihvatljive aktivnosti nalazi se u Listi prihvatljivih troškova u Prilogu II. Pravilnika.

Korisnici sredstava za intervenciju 58.1.b.01. Ulaganja su poduzeća u sektoru vina (vinarije, fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar) koja se bave proizvodnjom i prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda i stavljanju izvan snage uredbi Vijeća (EEZ) br. 922/72, (EEZ) br. 234/79, (EZ) br. 1037/2001 i (EZ) br. 1234/2007 (SL L 347, 20. 12. 2013.), organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Minimalni iznos potpore po projektu je 5.000 EUR.

Maksimalni iznos potpore po projektu iznosi:

a)            1.500.000 eura za mikro, mala i srednja poduzeća;

b)           750.000 eura za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura;

c)            550.000 eura za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200 milijuna eura i više.

Potpora odnosno financijska pomoć Unije u vidu intenziteta potpore iznosi:

a)            50 % prihvatljivih troškova za mikro, mala i srednja poduzeća;

b)           25 % od prihvatljivih troškova za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura;

c)            24 % prihvatljivih troškova za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200 milijuna eura i više.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu za intervenciju 58.1.b.01. – Ulaganja i dostavu istog je od 21. veljače 2025. od 12:00 sati do 21. ožujka 2025. do 12:00 sati, a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.

Poduzetnički inkubator VPŽ d.o.o. Vam stoji na raspolaganju, za sve dodatne informacije i prijavu obratite nam se s povjerenjem na kontakt broj: +385 99 265 6752 ili na e-mail: info@inkubatorivpz.hr

SHARE:
PLOČA SADRŽAJA
NAJNOVIJE VIJESTI
Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter i primajte najnovije obavjesti !

Možda će te i ovo zanimati