Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje Otvoreni Javni poziv za program „Razvoj malog i srednjeg poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina“ za 2023. godinu.
Predmet Programa je dodjela bespovratnih sredstava gospodarskim subjektima registriranim na područjima jedinica lokalne samouprave koje ulaze u prve četiri skupine prema vrijednosti indeksa razvijenosti i s udjelom više od 5% u stanovništvu pripadnika nacionalnih manjina prema Popisu stanovništva iz 2021. godine.
Mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrtnici, trgovačka društva i zadruge) su prihvatljivi Podnositelji prijave po ovom Programu ukoliko su u većinskom privatnom vlasništvu osoba koje su pripadnici nacionalne manjine (više od 50%) ili zapošljavaju osobe koje su pripadnici nacionalne manjine.
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 7.000,00 eura.
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 14.000,00 eura.
Prihvatljivi troškovi su:
-
- nabava strojeva i radnih strojeva8, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i
instrumenata te računalnih programa namijenjenih isključivo za obavljanje poslovne
djelatnosti,
- nabava strojeva i radnih strojeva8, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i
-
- poboljšanje i prilagodba poslovnog prostora za obavljanje poslovne djelatnosti,
-
- usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju novog proizvoda/usluga (atestiranje
opreme i instalacija, testiranje proizvoda, promotivne aktivnosti, grafička rješenja i
inovacija u dizajnu proizvoda, ambalaži i dr.)
- usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju novog proizvoda/usluga (atestiranje
-
- marketinške aktivnosti, nastup na domaćim i inozemnim sajmovima (zakup, opremanje
izložbenog prostora), korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta (benchmarking),
stvaranje tržišne marke, oblikovanje proizvoda/usluge (dizajn), izrada web stranice i
dizajn promidžbenog materijala,
- marketinške aktivnosti, nastup na domaćim i inozemnim sajmovima (zakup, opremanje
-
- edukacija i stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenika.
Neprihvatljivi troškovi su:
-
- troškovi opreme, usluga i radova koje isporučuju ili obavljaju partnerski i subjekti
povezani s Podnositeljem prijave,
- troškovi opreme, usluga i radova koje isporučuju ili obavljaju partnerski i subjekti
-
- porez na dodanu vrijednost (bez obzira da li je poduzetnik u sustavu PDV-a ili nije),
nabava rabljene opreme i strojeva,
- porez na dodanu vrijednost (bez obzira da li je poduzetnik u sustavu PDV-a ili nije),
-
- carinske, uvozne pristojbe, troškovi transporta i dostave ili bilo koje druge naknade
(bankovne naknade, tečajne razlike i sl.),
- carinske, uvozne pristojbe, troškovi transporta i dostave ili bilo koje druge naknade
-
- troškovi izgradnje, dogradnje ili kupovine poslovnog prostora ili zemljišta,
-
- vanjski građevinski radovi (iskop, asfaltiranje, betoniranje, fasada, krovište, komunalna
infrastruktura i slično),
- vanjski građevinski radovi (iskop, asfaltiranje, betoniranje, fasada, krovište, komunalna
-
- nabava/kupovina/najam osobnih, teretnih, dostavnih i radnih vozila10,
-
- solarni paneli,
-
- troškovi studija,
-
- troškovi tečajeva i edukacije koje nisu u funkciji obavljanja djelatnosti za koju je
potpora odobrena (npr. tečajevi stranih jezika, informatički tečajevi i sl.),
- troškovi tečajeva i edukacije koje nisu u funkciji obavljanja djelatnosti za koju je
-
- programi obrazovanja i osposobljavanja koji nisu izravno vezani uz obavljanje poslovne
djelatnosti, odnosno poslove radnog mjesta zaposlenika koji se obrazuje ili
osposobljava,
- programi obrazovanja i osposobljavanja koji nisu izravno vezani uz obavljanje poslovne
-
- stjecanje vozačke dozvole bilo koje kategorije,
-
- najam opreme,
-
- potrošni materijal, nabava/kupovina sirovina/repromaterijala, kupnje robe i/ili
proizvoda za daljnju prodaju,
- potrošni materijal, nabava/kupovina sirovina/repromaterijala, kupnje robe i/ili
-
- režijski troškovi poslovnog/skladišnog/proizvodnog prostora i priključci energenata,
-
- promidžbeni materijal (ambalaža, vrećice i sl.),
-
- obnavljanje certifikata, kontrolni audit,
-
- trošak službenog puta (dnevnice, prijevoz, smještaj),
-
- troškovi kupnje telefonskih i mobilnih uređaja,
-
- troškovi fotokopiranja, uredskog materijala, pošte, taksi usluga,
-
- web-hosting,
-
- troškovi otvaranja i održavanja bankovnih računa,
-
- troškovi plaće, premije osiguranja te komorske i druge članarine,
-
- oglašavanje u medijima,
-
- catering odnosno usluga pripreme, dostave i posluživanja hrane i pića,
-
- trošak konzumacije hrane i pića u i izvan ugostiteljskih objekata,
-
- nabava oružja.
Prijave se zaprimaju isključivo od 2. siječnja do 16. veljače 2024. godine.
Poduzetnički inkubator Vam stoji na raspolaganju, za sve dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem na kontakt broj: +385 99 265 6752 ili na e-mail: info@inkubatorivpz.hr.